Замена компрессора кондиционера, ремонт и установка Киев

 (26-10-2017)

По вопросам  ремонта кондиционеров, а также если вам необходима замена компрессора кондиционера, обращайтесь в наш сервисный центр Coldair по тел: (044) 223-64-15

Питання про заміну компресора на практиці виникає досить часто.

При заміні компресорів працівники сервісної служби в першу чергу керуються правилом - замінний компонент повинен відповідати оригіналу виробника. Чи так це важливо? Що робити, якщо немає можливості використовувати оригінальний компресор, в силу його відсутності? Необхідно зробити акцент на суто геометричну сумісність компоновочной схеми (сумісність посадочних місць, фізичний обсяг компресора, кут розвороту осушувача і так далі). Найбільш прогнозованим параметром є відповідність підстави компресора по посадкових місць. Традиційно для кріплення роторного компресора, в зовнішніх блоках використовується трьохточкове підставу у вигляді рівностороннього трикутника. У таблиці, підготовленої на базі інформації виробників компресорів, наведені дані про діаметрах підстав роторних компресорів наступних марок (див. таблицю). Таким чином, для обладнання з малої холодопродуктивністю (5,000-9,000 BTU), використовуються в основному компресори з діаметром підстави 160 або 150 мм. Для моделей з номінальною холодопродуктивністю 12,000 BTU і вище практично всі виробники використовують підставу діаметром 176 мм. З даних, наведених у таблиці, можна зробити висновок, що в якості альтернативи можна використовувати компресор будь-якого виробника з аналогічною холодопродуктивністю. Як показує практика, заміна що вийшов з ладу компресора будь холодильної машини і, зокрема, побутового кондиціонера вимагає виконання певних правил, нехтування якими може призвести до того, що виконана робота і матеріальні витрати виявляться марними і новий компресор передчасно вийде з ладу.

Серед причин виходу з ладу компресора відзначимо наступні:

* Порушення правил монтажу кондиціонера;

* Порушення правил експлуатації кондиціонера;

* Використання неякісних матеріалів при монтажі та обслуговуванні кондиціонера;

* Заводський брак.

Типовими помилками монтажу є:

* Відсутність вакуумування фреонової магістралі або недостатнє вакуумування. Наслідок - підвищений тиск конденсації, наявність водяної пари у фреонової контурі. Результатом як правило є пробій ізоляції обмотки двигуна компресора;

* Порушення правил монтажу фреонових магістралей, а саме: недотримання ухилів, відсутність маслопод'емних петель, дуже довгі магістралі, заломи труб. Наслідок - порушення системи мастила компресора

* Неякісне з'єднання фреонових трубопроводів; * Потрапляння сторонніх предметів в трубопроводи (стружка залишки припою і флюсу, сміття). Порушення правил експлуатації кондиціонерів, на жаль, займає далеко не останнє місце серед причин виходу з ладу компресорів побутових кондиціонерів. Найбільш характерні з них:

* Включення кондиціонера з реверсивним циклом на "тепло" при температурах навколишнього повітря нижче - 5 ° С;

* Включення кондиціонера в режим "тепло" або "холод" при витоку хладагента. Обидва ці порушення призводять до того, що двигун герметичного компресора, який, як відомо, охолоджується парами хладагента перегрівається, міняються змащувальні властивості масла, погіршується опір ізоляції, компресор виходить з ладу. Крім того, небезпека включення кондиціонера на "тепло" взимку, полягає в можливому пошкодженні клапанної системи компресора із-за попадання в нього рідкого, не випарувався при низькій температурі хладагента (гідроудар). ротівленія ізоляції, компресор виходить з ладу.

Що стосується використання неякісних комплектуючих у процесі монтажу, то це в першу чергу відноситься до мідних трубах низької якості, іноді із сміттям або стружкою всередині або ж хлада генто з підвищеною вологістю, що чревато поломкою компресора. Заводський брак при виготовленні компресорів, на щастя, явище досить рідкісне.

Перед заміною компресора необхідно скласти оптимальний план роботи, який багато в чому залежить від ступеня і характеру забруднення фреонового контуру сторонніми домішками. Цю інформацію можна отримати за допомогою аналізу проб масла компресора. Для цього проводиться демонтаж компресора, масло з якого зливається в чисту ємність, і проводиться його перевірка на:

* Колір і запах олії;

* Відсутність сторонніх включень;

* Експрес аналіз олії на кислотність. Масло має бути прозорим, з легким нерізким запахом. Темне масло з різким запахом гару вказує на те, що компресор перегрівався, сталося розкладання масла. Тест покаже високу кислотність олії. У цьому випадку необхідна промивка всієї фреонової магістралі, включаючи трубопроводи внутрішнього і зовнішнього блоків і сполучної магістралі. кщо масло мутне і має зеленуватий відтінок, то тест на кислотність - позитивний. Супутні ознаки - внутрішні поверхні трубопроводів рожевого кольору (результат травлення міді кислотою). Аналіз сторонніх включень у багатьох випадках дозволяє визначити характер пошкодження компресора, наприклад:

* Наявність сталевої або алюмінієвої стружки вказує на пошкодження шатунно-поршневої системи компресора або клапанів, що може бути результатом порушення системи змащення компресора, гідроудару або заводського браку;

* Наявність мідної стружки вказує на шлюб монтажу або неякісні труби;

* Наявність пластівців сажі - на коротке замикання обмотки двигуна компресора. Заміна компресора без промивання блоку можливе, якщо масло прозоре, без сторонніх включень, аналіз на кислотність негативний.

Виконуються такі роботи.

1. Монтаж нового компресора в блок (щоб виключити потрапляння окалини всередину фреонової магістралі, пайка виконується з азотом, залишки флюсу ретельно віддаляються).

2. Заміна фільтра-осушувача.

3. Ретельне вакуумування блоку.

4. Заправка блоку фреоном через рідинної порт.

5. Тестовий прогін блоку на стенді.

6. Монтаж зовнішнього блоку на місці установки кондиціонера.

Заміна компресора з промиванням блоку проводиться, якщо умови заміни без промивки не виконуються, а саме - брудне або "кисле" масло, наявність в олії сторонніх включень. Складність заміни компресора в цих умовах визначається великою ймовірністю попадання забрудненої олії (розподіленого по всіх елементах фреонової магістралі) назад в компресор. Тому необхідно виконати роботи по промивці елементів фреонового контуру. Складність конфігурації фреонової магістралі компресорно-конденсаторного блоку і необхідність ретельного видалення промивної рідини з нього вимагають спеціального обладнання, оснащення та володіння спеціальними навичками.

Процедура промивання виглядає наступним чином.

1. Фреоновий контур розбирається на складові частини:

* Вхідні магістраль; * Теплообмінник; * Вихідна магістраль.

2. Проводиться промивка кожної окремої частини.

3. Проводиться видалення промивної рідини з кожної складової частини.

4. Проводиться складання складових частин. В якості промивної рідини можуть бути використані фреони R-11, R-113 або чотирихлористий вуглець. Промивна рідина повинна відповідати таким умовам: * Добре розчиняти мінеральне масло і продукти його розкладання; * Не бути агресивною і отруйною; * Мати температуру кипіння при атмосферному тиску вище 25 ° С. Власне процедура промивання полягає в тому, що через промиваються пристрій іде потік промивної рідини за допомогою спеціальної промивної станції або балона з промивної рідиною під тиском азоту. Ступінь промивання контролюється візуально, по прозорості випливає промивної рідини. Після промивання залишки промивної рідини віддаляються продувкою азотом і ретельно вакуумуванням.

Основний недолік такого способу - велика трудомісткість, викликана необхідністю розбирати компресорно-конденсаторний блок на складові частини і видаляти з них залишки промивної рідини. Станція збору і регенерації, яка може бути використана як промивна станція, істотно спрощує процедуру промивання й знижує трудовитрати. В якості промивної рідини в цьому випадку може бути використаний фреон, на якому працював кондиціонер. Підготовка компресорно-конденсаторного блоку до промиванні полягає у демонтажі компресора, з'єднанні трубопроводів всмоктування і нагнітання, шунтуванні розширювального пристрою. Додатково до станції необхідно мати ємність для фреону з газовим та рідинним кранами і комплект трубопроводів з запірною арматурою. У промитий одним з перерахованих способів блок монтується компресор, і проводяться випробування блоку на стенді. Процедуру промивання можна спростити, якщо використовувати антикислотним фільтри на магістралі всмоктування. Враховуючи, що компресор перекачує фреон в певному напрямку, можна обмежитися промиванням ділянки фреонової магістралі від антикислотним фільтра до входу в компресор, а решту "бруд" зібрати на Антикислотний фільтр. Однак одного фільтра в цьому випадку недостатньо, потрібна заміна першого фільтра приблизно через 2 години роботи кондиціонера. Значні тимчасові витрати, необхідні для виконання належним чином усіх перерахованих процедур, на ділі обертаються реальною економією грошей, що, у свою чергу, працює на авторитет ремонтника, забезпечуючи надійну і безвідмовну роботу відремонтованого устаткування.

Рейтинг: 5.00 из 5 основан на 4 оценках - 4 отзывов


  •      2017-11-28     Рейтинг 5 из 5 звезд
    interesno kak ono rabotaet
  •      2017-11-22     Рейтинг 5 из 5 звезд
    Очень хорошо. А сколько у вас будет стоит подключение кухонной вытяжки. 0972446815 Дария
  •      2017-10-28     Рейтинг 5 из 5 звезд
    Лучшая цена на рынке
  •      2017-10-21     Рейтинг 5 из 5 звезд
    Нормально взял 5 штук за 450
Оставить отзыв
)}